גרה בצפון, בי ,טבעונית שומעת בעיקר גלאם מטאל, רוק קלאסי, הארד רוק והאבי מטאל גאנז נ רוזס ❤️ טלג*ם Muhahahahahah טיקט*ק artlyifly
Register to Send Message!Can't figure this app yet. If u like what u see pls add me amir_avital1 Tg Amir181222 Looking for pepole who into my music taste(kinda hard to find in my region) to hang out with
Register to Send Message!Let's talk about Music :) I mostly listen to black metal but also love Death and Heavy. Bands like Dissection, Taake, Gorgoroth, Watain, Djevel, Obituary, Nocturns, Motorhead, Iron Maiden
Register to Send Message!פלג בן 19, גר כרגע בחיפה. סטודנט לפיזיקה בטכניון, מנגן על בס כבר כמה שנים. חי ונושם מוזיקה בעיקר מטאל.
Register to Send Message!Minstrel... yes, yes with a lute, only instead of a lute I have a Hurdy-Gurdy. What is this, you ask? It's just the eighth wonder of the world, it sounds like a hedgehog trying to get out from under a motorcycle. Let's go watch It's Always Sunny in...
Register to Send Message!