Alto, delgado, me gusta el cine B de terror, leer, escuchar música y disfrutar momentos en soledad.
Register to Send Message!Jeg er på beskøk i Norge, fra Chile. Skal på konsert 1 April i Oslo rockefeller. Gleder meg å treffe en som har samme interesse som meg. Jeg liker death metal og hører på musikk, gå ut i byen å ta meg en øl. Eller ha en rolig kveld hjemme å se på...
Register to Send Message!Primero,no soy su amigo.Segundo,¿Quién es usted?y tercer,¿Que le importa... Busco alguien apañadora( onda upa/chalupa). No soy superticiososo porque es de mala suerte ( una tallita para distender 😉)
Register to Send Message!- 1
- 2